سامانه پیامک کوتاه

 

سامانه پیام کوتاه نرم افزار تحت وبی می باشد که قابلیت ارسال و دریافت sms ( یک پیام متنی که قابل استفاده در دستگاه های تلفن همراه، گوشی های هوشمند و PDAها است ) را بدون نیاز به سخت افزار یا نرم افزار جانبی دارد. همچنین این امکان را به شما می دهد تا ارسال پیام هایتان را برای ساعتی مشخص در آینده که امکان آنلاین بودن برای شما مشکل است تنظیم کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی

 

 

 

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی و برقرراری ارتباط با مشتریان در تمامی زمینه‌هابه حساب می‌آیدو یک ابزار بسیار مناسب برای تبلیغات کسب و کارهای مختلف بوده وروش بازاریابی بسیار موثرتر وکارآمدتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی را در طی چند سال اخیر داشته است.

سامانه پیامک جهت ارسال پیامک (SMS) تبلیغاتی

 

 

 

۱٫ قیمت بسیار ناچیز و بازخورد فوق العاده مناسب سامانه پیامک در برابر دیگر ابزارهای تبلیغاتی قابل توجه است.

۲٫ اطمینان خاطر شما از دریافت کلیه تبلیغات ارسال شده به مشتریان باعث هدفمند بودن تبلیغات می شود.

۳٫ به دلیل کوتاه بودن اس ام اس های ارسالی ، از خواندن تبلیغ توسط مشتریان اطمینان خواهید داشت.

۴٫ نسبت پرداخت هزینه تبلیغات به مشاهده تبلیغات، هدفمند بودن این ابزار تبلیغاتی را نشان می دهد.

۵٫ با استفاده از سیستم مدیریتی طراحی شده، می توانید آمار تبلیغات منتشر شده را مدیریت نمایید.

۶٫ارسال پیامک تبلیغاتی در آن واحد به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاه امری ارزشمند می باشد.

۷٫ عدم نیاز به دانش تخصصی و انجام تبلیغات توسط شما بسیار مهم و ارزشمند می باشد.

۸٫ تبلیغات از این طریق نیاز به طراحی پیچیده ندارد.

کاربرد های عمومی پنل اس ام اس

 

پنل ارسال پیامک دارای کاربردهای وسیع و نامحدودی که هرکس بسته به نوع نیاز و ابتکارش از آن استفاده میکند .

ارسال پیامکگروهی و تکی:

این نوع از ارسال برای مواردی استفاده میشود که ما شماره مخاطب و یا مخاطبین را میدانیم و برای اطلاع رسانی به انها پیامک ارسال میکینم
عمده کاربردها در موارد زیر است:
اعلام تخفیف های جشنواره ای
اعلام شروع کلاس های جدید
اعلام لغو ناگهانی کلاسها
اعلام آوردن اجناس جدید به مشتریان
اعلام شروع ثبت نام ترم جدید
اعلام بخشنامه های جدید به عاملین
اطلاع رسانی جلسات بین همکاران و پرسنل
اطلاع دهی اخبار جدید کاری به پرسنل
اطلاع رسانی لغو جلسه
ارسال پیامک تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف
دریافت نظرات
پاسخ به سوالات
و …

مدیریت بهتر روابط عمومی با مشتریان

در بازاریابی پیامکی، شما این امکان را دارید تا پیام های خود را به صورت شخصی سازی شده برای مشتریانتان ارسال کنید. این قابلیت سبب می شود مشتریان از پیشنهادات شما استقبال کنند و از محصولات شما استفاده کنند. همچنین، این کار باعث می شود که اعضای باشگاه مشتریان شما احساس کنند شما به ایشان اهمیت می دهید و تنها یک شماره در بانک تلفن شما نیستند. به این ترتیب کمپین تبلیغاتی شما برای هر فرد به صورت مجزا عمل می کند و یک متن آماده برای تعداد زیادی کاربر ارسال نخواهد شد.

افزایش آگاهی از برند

اگر شما بتوانید ارتباطی مستمر و مداوم با مشتریان وفادار خود داشته باشید، مطمئن باشید پس از مدتی به جایگاهی خواهید رسید که به آن آگاهی از برند گفته می شود. علی رغم اینکه از این عبارت به کرّات استفاده شده است و می توان گفت به همین دلیل اهمیت خود را از دست داده است، با این حال آگاهی از برند، هدفی است که همه صاحبان کسب و کار باید به سوی آن قدم بردارند.

فرض کنید که شما صاحب یک ساندویچی هستید و نزدیک به محل کار شما، پنج ساندویچ فروشی دیگر نیز مشغول کسب درآمد هستند. مطمئناً شما علاقه دارید، هنگامی که فردی می خواهد برای وعده غذایی خود ساندویچ بخورد، نام ساندویچ فروشی شما اولین چیزی باشد که به خاطرش بیاید. استفاده از سامانه پیام کوتاه شما را در رسیدن به چنین جایگاهی یاری می کند.

افزایش تعامل مشتریان

حس می کنید مشتریان تان به سمت رقبایتان کشیده می شوند؟ یا اینکه دیگر به محصولات شما علاقه ای ندارند؟ در هر صورت، شما می توانید با یک پیشنهاد خوب، آنها را به سمت خود بکشانید. این کار حضور شما را به مشتریان اطلاع می دهد و به ایشان می فهماند که شما هنوز هم مشغول به کار هستید.
بازاریابی پیامکی علاوه بر کسب و کارها برای مشتریان نیز مزایا و فوایدی دارد. برای اطلاع بیشتر از این مزایا پیشنهاد می کنیم که مقاله مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان را نیز مطالعه نمایید، تا دید وسیع تری  نسبت به استفاده از سامانه پیامک با اهداف بازاریابی داشته باشید.

روش های تبلیغات زیاد است اما چرا تبلیغات پیامکی را انتخاب کنیم

 حتما این سوال در ذهن شما چندین بار ایجاد شده است اما به جوابی نرسیده باشید،ما در این مطلب به برخی از مزایای تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روش ها میپردازیم :

ازاین طریق تبلیغات مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و اطمینان دارید که پیام شما حتما به دست مشتری می رسد.

تبلیغات ازاین طریق نیاز به طراحی پیچیده و مدیریت جامع ندارد.

درآن واحد میتوان به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی پیام فرستاد.

با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد،می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.

نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.

هیچ گونه نیازی به نصب نرم افزار و سخت افزار خاص نیست. دسترسی به محیط مدیریت خط sms ، تنها با نام کاربری و رمز عبور با امنیت کامل از طریق اینترنت میسر است.

سرور پیام کوتاه ۲۴ ساعت شبانه روز online می باشد و امکان دریافت و ارسال اس ام اس در هر ساعتی وجود دارد.

تفاوت سامانه پیام کوتاه با GMS Modem چیست

 

GSM Modemیک قطعه سخت افزاری است که با قرار دادن یک سیم کارت در داخل آن می توان اقدام به ارسال پیامک نمود. این روش علاوه بر اینکه هیچ مزیتی نسبت به سامانه پیام کوتاه دارد دارای معایبی به شرح ذیل است:
1- سرعت ارسال پیام کوتاه در این روش بسیار پایین است (5 الی 10 پیامک در دقیقه)
2- گیرنده پیام کوتاه به جای مشاهده شماره های مجازی پیام کوتاه که با 1000 2000 3000 شروع می شوند شماره سیم کارت را مشاهده می نماید.
3- این روش نیاز به قطعه سخت افزاری دارد در حالیکه سامانه پیام کوتاه بدون احتیاج به هیچ سخت افزاری کار می کند و به همین دلیل از هرکجای دنیا که باشید می توانید کار خود را انجام بدهید.
4- امکانات این روش بسیار محدود است بگونه ایکه حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل ندارد.
5- این روش قابلیت پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری ندارد.

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شماره‌های یک شهر
در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است.
 
ارسال پیامکبه یک پیش شماره خاص
در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل های که با پیش شماره خاص توسط مشتری انتخاب شده است فرستاده می شود. پیش شماره های انتخابی مشتری می تواند شماره موبایل های شرکت همراه اول ( دائمی و اعتباری) و ایرانسل (دائمی و اعتباری) باشد.
 
ارسال پیامک منطقه ای
 
در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.
 
ارسال پیامکبر حسب کد پستی
در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند. (این نوع پیامک با ضریب 1.3 ارسال می شود)
 
ارسال پیامکبه صاحبان مشاغل و اصناف
در این روش ملی پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در ملی پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

اولین گام ارسال پیام های تبلیغاتی

 

مخاطبین شما

کنید که قرار است پیامک ها را دقیقاً به چه مخاطبان و مشتریانی ارسال کنید. تعیین این مشتریان یعنی اینکه شما دارید بازارِ هدف و مشتریانی که به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد مشخص میکنید. در غیر این صورت، پیامک ها به دست کسانی میرسد که نه علاقه ای به محصول شما دارند و نه محصول شما مورد نیاز و مرتبط با کسب و کار آنهاست.

مخاطبین محصول شما:

توجه داشته باشید که محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید مخاطب عام دارد یا خاص؛ آیا محصول تان به دردِ قشر و گروه خاصی از مردم میخورد؟ آیا تفکیک جنسیتی در مورد محصول شما مطرح است؟ یا به عبارت دیگر آیا مخصوصِ آقایان است، یا بانوان یا هر دو گروه؟ شک نکنید که بدونِ تعیین عام یا خاص بودن مخاطب پیامک، فقط پول و وقت تان را تلاف کرده اید و نمیتوانید آن نتیجه ای را که میخواهید بدست آورید.

گام سوم: متن پیامک شما

درباره ی متن پیامک تان لازم است به این نکته توجه کنید که قرار نیست فقط درباره ی محصولتان یا خدماتی که ارائه میکنید توضیح بدهید. ممکن است بسیاری از شرکت ها و مؤسسات خدمات و محصولات مشابه شما را ارائه کنند، بنابراین فرستادن توضیحات معمول و تکراری نمیتواند روی مشتری تأثیرگذار باشد. پس متن پیامک شما باید درباره ی ویژگی های خاص و متمایز و مزایای محصول یا خدمات تان باشد. مخاطبان پیامک های شما به این امتیازات و ویژگی های خاص توجه میکنند، نه خودِ محصول. آنها انتظار دارندکه محصول یا خدمات شما زندگی یا کسب و کارشان را بهتر کند.

گام چهارم: کلمات و محتویات  متن:

به کلماتی که برای متن پیامک تان استفاده میکنید دقت کنید. این کلمات باید برای مخاطب شما، یعنی مشتریان بالقوه واحتمالی، جذابیت داشته باشند، و از طرف دیگر برایشان قابل فهم و ساده باشند. یعنی نیاز نباشد برای درک منظور شما از پیامک، به فرهنگ لغات مراجعه کنند! بنابراین از کلماتی استفاده کنید که هم جالبِ توجه باشند، هم دارای روح و احساس و حسِ صمیمیت و در عین حال کنجکاوکننده و ترجیحاً محاوره ای. نوعِ لحن و کلامِ شما، نقش تعیین کننده ای در اثرگذاری بر مشتری و جلب توجهِ او دارد..

اگر به دنبال نتیجه ی مطلوب هستید باید در فواصل زمانی معین و به دفعات مشخصی پیامک ارسال کنید. برای این منظور حتماً بایستی در فاصله ی زمانیِ هر ۳ تا ۴ ماه، حداقل ۵ بار و حداکثر ۷ بار به شماره هایی که از قبل مشخص کرده اید پیامک بفرستید. این بازه ی زمانی و این تعداد پیامک بسیار مهم است، چون درست مانند دارویی که فقط در بازه های زمانی معین و به مقدارِ توصیه شده میتواند بیماری شما را درمان کند، در مورد این شیوه ی بازاریابی و تبلیغ نیز رعایت این دستورالعمل ها الزامی و کلیدی است. ۹: سعی کنید هر جا امکان پذیر بود در متن خود از علائم خاصی از دستور زبان فارسی، مثل علامت ؟، !، * و مانند آن استفاده کنید. این علائم توجه مخاطب را بیشتر جلب میکنند و برایشان جذاب تر هستند. توجه به این جزئیاتِ به ظاهر پیش پا افتاده اما مهم وکلیدی، میتواند سرنوشت متفاوتی را برای پیامک های شما رقم بزنند.

گام سوم:ثبت شماره

فراموش نکنید که حتماً شماره های تماس های ورودی (پس از پنل ارسال پیامک ها) را بطور دقیق و مرتب ثبت کنید. چرا؟ به این دلیل که طبق آمار و تحقیقات و بررسی های انجام شده، در فاصله ی زمانی ۳ تا ۴ ماه، حداقل ۱۰ درصد از تماس های ورودی و در بهترین حالت و شرایط ممکن، حدود ۸۰ درصد از این تماس ها به فروش منجر میشوند. بنابراین بعد از ثبت این شماره های ورودی، در ماه حداقل ۲ و حداکثر ۳ پیامک به آنها ارسال کنید و از نتایج این پیگیری شگفت زده شوید!

گام چهارم:کوتاه نویسی متن پیامک

هیچ وقت در متن پیامک خود داستان ننویسید! حوصله ی مخاطب و مشتری احتمالی تان را سر نبَرید و از عبارات و جملاتی استفاده نکنید که در او نگرانی و احساس منفی یا بدبینانه ایجاد کنید. نوشته ی شما نباید مبهم، شک برانگیز و مرموز باشد. نباید از عباراتی استفاده کنید که او را عصبی کنید و از خواندنِ ادامه ی متن پیامک منصرف و زده اش کنید. هر حرف و پیام و توضیحی دارید، در یک پیامک ۲ قسمتی یا نهایتاً ۳ قسمتی بیان کنید، نه بیشتر. با رعایت تمامی این موارد میتوانید اطمینان داشته باشید که متن پیامک تان تر و تمیز و مناسب است.

نکته خوشحال کننده پیامک:

نکته ی جالب توجه اینکه پس از تحقیقات جامع و گسترده به این نتیجه رسیدیم که بیش از ۹۰ درصد از پیامک های ارسالی شما بطور کامل توسط گیرنده ی آن (مشتری) خوانده میشوند، حدود ۵درصد بخش عمده ای از متن پیامک ها را میخوانند و تنها ۵ درصد از مخاطب ها پیامک ها را نخوانده حذف میکنند. این خبرخوبی است که بدانید از هر ۱۰۰ نفری که پیامکِ محصول شما دریافت میکنند، دستِ کم ۹۴ نفرشان آن را خوانده و از محصول شما باخبر شده و آن را شناخته اند.

ساعت ارسال پیامک:

نکته شماره ۱۰: برای اینکه بیشترین بازدهی و نتیجه را بدست بیاورید ترجیحاً در طول روز از ساعت 10 صبح تا ۱ بعد از ظهر و از ۴ عصر تا ۸ شب پنل ارسال پیامک خود را تنظیم کنید. به اوقات کار و فراغت زندگی مردم احترام بگذارید. پیامک اگر در ساعات استراحت یا مشغله ی کاریِ مخاطب تان ارسال شود، نه تنها او را جذب نمیکند، بلکه باعث مزاحمت برای او و برانگیختنِ اعتراض و نارضایتیِ او خواهد شد و این یعنی هدر رفتن تمام هزینه ها و زحمت های شما.

حتما تاکنون اسامی مختلفی از نرم افزارهای ارسال پیامک تبلیغاتی به گوشتان خورده است!

هرکدام از این اسامی نام های مختلف نرم افزارهای پیام رسان می باشند که با استفاده از آنها، امکان ارسال پیامک و نیز  امکان مدیریت کارکنان، مشتریان و … وجود دارد. در واقع در شرکت های مختلف برای معرفی این نرم افزارها ، از نام های مختلفی استفاده می شود و در نتیجه همه این نام ها ، اسامی مختلف سیستم های پیام رسان می باشند.

در این باره چندی پیش ، با نرم افزار سامانه پیامک و اینکه چگونه میتوانیم نرم افزار به سامانه متصل کنیم اشاره داشته ایم .

بدین ترتیب اسامی مختلف نرم افزارهای ارسال پیامک به شرح زیر می باشد:

افراد با استفاده از این سامانه ها می توانند پیامک های مورد نظر خود را به هر کجای ایران که تمایل داشته باشند با مشخص کردن محدوده و تعداد مورد نظر ارسال کنند. کافی است یکی از نسخه های سامانه پیامک افراپیام را خریداری نمایید تا از امکانات آن برخوردار شوید.

چرا نرم افزارهای پیام کوتاه نام های مختلفی دارند؟

از آنجایی که این نرم افزارها از طریق اینترنت مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع نسخه قابل نصب در رایانه ندارند ، با نام های سامانه یا پنل معروفند. سامانه ها یا پنل ها ، نرم افزارهای تحت وب (اینترنت) هستند که همانند اینترنت بانک با دارا بودن آدرس ورود و نام کاربری و رمز عبور قابل استفاده می باشند.

مزیت های اینترنت مرکزی

مزیت های اینترنت مرکزی در یک مجتمع تجاری، اداری و یا مسکونی چیست؟

 

  • عدم نیاز به مراکز مخابراتی و ارسال مدارک به مخابرات
  • افزایش کیفیت به دلیل کاهش فاصله مشترک تا تجهیزات
  • ارائه خدمات در مراکز مخابراتی پرترافیک
  • ارائه خدمات حتی روی خطوط فیبر و PCM (خطوط انشعابی)

راهکارهای ممکن برای ارائه اینترنت مرکزی کدامند؟

  • اینترنت مرکزی با تکنولوژی ADSL2+
  • اینترنت مرکزی LAN با تکنولوژی VDXL2
  • اینترنت وایرلس عمومی با تکنولوژی HotSpot

امکانات اینترنت مرکزی با تکنولوژی ADSL2+ چیست؟

  • نصب تجهیزات امانی در کنار خطوط تلفن
  • امکان دستیابی به سرعت های مختلف
  • امکان دریافت اینترنت به صورت مجزا و متناسب با نیاز هر واحد
  • دریافت امتیاز کاربران ویژه، جهت بهره مندی از پشتیبانی

چرا ایجاد شبکه اینترنت مرکزی LAN با تکنولوژی VDXL2 در مجتمع مورد نیاز است؟

  • استفاده از قابلیت انتقال داده  تا Mbps100 ارسال و دریافت به شکل متقارن
  • کاربرد اقتصادی برای به اشتراک گذاشتن فایل، تجهیزات
  • ایجاد امکانات شبکه داخلی و بهره مندی از فضای بازی آنلاین

 

ایجاد ارزش افزوده در مجتمع با اینترنت وایرلس عمومی با تکنولوژی HotSpot

  • تامین اینترنت وایرلس برای مراجعین و واحدهای مراکز تجاری بزرگ به عنوان یک مزیت
  • کاربرد اقتصادی در برج های اداری و مجتمع های تخصصی به صورت مدیریت شده
  • امکان استفاده از سیستم مدیریتی کنترل و مصرف برای مراجعین
  • ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت به صورت مستقل
  • دارنده پروانه ارائه خدمات مطمئن و امن هات اسپات در کشور

خدمات قبل از نصباینترنت مرکزی

  • ارائه مشاوره و بررسی نیاز مراکز مسکونی و تجاری به صورت رایگان
  • ارائه زمان بندی عملیاتی، راه اندازی و تحویل خدمات به مشتریان
  • ارائه و راه اندازی سرویس آزمایشی اینترنت مرکزی به صورت رایگان

خدمات پس از نصب و راه اندازی اینترنت مرکزی

  • نصب و راه اندازی رایگان
  • ارائه تجهیزات بصورت امانی
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • ارائه جشنواره های متعدد با تخفیف ویژه
  • بررسی، رفع عیب سرویس و اعزام کارشناس در حداقل زمان ممکن