• تازه ها
    • 1396/09/23
      تلویزیون 55UJ651V
      فروشگاه اینترنتی بانه ویترین دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت مطمئن ترین و حرفه ای ترین خدما ...
      ارین رادمهر , اصفهان , 09180101076
      1396/09/22
      تلویزیون 32LJ571d
      فروشگاه اینترنتی بانه ویترین دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت مطمئن ترین و حرفه ای ترین خدما ...
      ارین رادمهر , آذربایجان شرقی , 09180101076
      1396/09/22
      تلویزیون 43LJ594V
      فروشگاه اینترنتی بانه ویترین دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت مطمئن ترین و حرفه ای ترین خدما ...
      ارین رادمهر , اردبیل , 09180101076
      1396/09/22
      تلویزیون 32LJ570D
      فروشگاه اینترنتی بانه ویترین دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت مطمئن ترین و حرفه ای ترین خدما ...
      ارین رادمهر , گلستان , 09180101076
      1396/09/22
      تلویزیون 55PFT6200
      فروشگاه اینترنتی بانه ویترین دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت مطمئن ترین و حرفه ای ترین خدما ...
      ارین رادمهر , اصفهان , 09180101076
      1396/09/11
      تلویزیون 75UV341C
      فروشگاه اینترنتی بانه ویترین دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت مطمئن ترین و حرفه ای ترین خدما ...
      ارین رادمهر , اردبیل , 09180101076
      1396/08/14
      تلویزیون 65KU7500
      فروشگاه اینترنتی بانه ویترین دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت ، مطمئن ترین و حرفه ای ترین خد ...
      avin rad , اردبیل , 09180101076
      1396/08/14
      تلویزیون 50MU7000
      فروشگاه اینترنتی بانه ویترین دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت ، مطمئن ترین و حرفه ای ترین خد ...
      avin rad , ایلام , 09180101076
      1396/08/14
      تلویزیون 48PFH6300
      فروشگاه اینترنتی بانه ویترین دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت ، مطمئن ترین و حرفه ای ترین ...
      avin rad , اصفهان , 09180101076
      1396/08/13
      تلویزیون 49WE665
      تلویزیون سونی 49WE665 دارای صفحه نمایش 49 اینچ از نوع Direct LED است. این صفحه نمایش به لطف برخوردار ...
      avin rad , اردبیل , 09180101076
      1396/08/11
      تلویزیون 40RE353
      تلویزیون سونی 40RE353 دارای صفحه نمایش 40 اینچ از نوع Direct LED است. این صفحه نمایش به لطف برخوردار ...
      avin rad , اصفهان , 09180101076
      1396/08/10
      تلویزیون 55W800C
      یکی از بهترین‌های سونی، این تلویزیون 55 اینچ Full HD اسمارت که به همراه دو عینک 3D شما را قادر به تم ...
      avin rad , اردبیل , 09180101076
      1396/08/10
      تلویزیون 48W650
      یکی از تلویزیون‌های سری BRAVIA شرکت سونی مدل 48W650 است که با امکانات مناسبی ارائه شده است. این مدل ...
      avin rad , اردبیل , 09180101076
      1396/08/10
      تلویزیون سونی 40WE663
      تلویزیون سونی 40WE663 دارای صفحه نمایش 40 اینچ از نوع Direct LED است. این صفحه نمایش به لطف برخوردار ...
      avin rad , اصفهان , 09180101076
      1396/08/09
      تلویزیون 55XE8596
      تلویزیون 55XE8596 سازگار با HDR راه شما را برای تماشای تلویزیون تغییر می دهد. در ترکیب با رزولوشن 4K ...
      avin rad , اردبیل , 09180101076
      1396/08/09
      تلویزیون 65XE7005
      این مدل در ابعاد 65 اینچی تولید شده است دارای یک صفحه‌ی تخت از نوع LED است. کیفیت تصاویر پخش شده از ...
      avin rad , البرز , 09180101076
      1396/08/09
      تلویزیون 49XE7005
      این مدل در ابعاد 49 اینچی تولید شده است دارای یک صفحه‌ی تخت از نوع LED است. کیفیت تصاویر پخش شده از ...
      avin rad , اصفهان , 09180101076
      1396/08/02
      تلویزیون 65UE630X
      تلویزیون 65UE630X با موتور پردازش تصویرX4 Master Engine و کیفیت تصویر 4K تصویری فوق العاده با کیفیت ...
      avin rad , آذربایجان شرقی , 09180101076
      1396/08/02
      تلویزیون 49k5300
      این مدل تلویزیون با کیفیت تصویر فول اچ دی و همچنین اسکن تصویر 300 PQI و همچنین امکاناتی مانند تقویت ...
      avin rad , اردبیل , 09180101076
      1396/08/01
      تلویزیون 48H6400
      تلویزیون 48 اینچ سامسونگ با کیفیت تصویر فول اچ دی و 4k می تواند یک صوتی تصویری مناسب برای هر خانواده ...
      avin rad , اصفهان , 09180101076
    • آگهی های ویژه
    • 1394/02/04

      تهران
      تلفن : 66748636
      1394/02/22
      آگهی فروش
      تهران
      تلفن : 05137024
      1394/02/22
      آگهی فروش
      تهران
      تلفن : 09163135466 - 09137913304
      1394/02/22
      آگهی فروش
      تهران
      تلفن : 09199163871
      1394/02/22
      آگهی فروش
      تهران
      تلفن : 02133719739
      1394/02/22
      آگهی فروش
      کردستان
      تلفن : 09183754835
      1394/02/22
      آگهی فروش
      کردستان
      تلفن : 09189778810
      1393/08/13

      تهران
      تلفن : 021-66734830-66731869
      1393/08/16

      تهران
      تلفن : 02144319424 - 09121006050
      1393/11/28
      mohsen asadi
      تهران
      تلفن : 09123597996
      1393/12/17
      کاربر فعال
      تهران
      تلفن : 02188679725
      1394/03/19
      حاجی پور
      تهران
      تلفن : 88929561
      1394/03/19
      حاجی پور
      تهران
      تلفن : 88929560
      1394/04/26
      بهزاد
      تهران
      تلفن : 0911498523
      1394/05/21
      پرتو قشم
      تهران
      تلفن : 09192697376
      1394/05/24
      وحید رستمی
      تهران
      تلفن : 09337787144
      1394/06/10
      پرتو قشم
      تهران
      تلفن : 09192697376
      1394/06/10
      پرتو قشم
      تهران
      تلفن : 09192697376
      1394/06/10
      پرتو قشم
      تهران
      تلفن : 09192697376
      1394/07/13
      محمد رحیمی
      تهران
      تلفن : 09123242115

 وسایل خانگی، دستگاه هایی هستند که کار‌های روزانهٔ خانه داری را آسان تر می‌کنند.این وسایل زندگی انسان را متحول کرده اند و سبب بهبود بهداشت و تغذیهٔ عمومی شده‌اند.بعضی از انواع وسایل خانگیمانند چراغ خوراک‌ پزی، یخچال، فریزر، خردکن، مخلوط کن و مایکروفر، برای تهیه و نگهداری غذا در آشپز‌خانه به کار می‌روند.از بعضی دیگر، مانند ماشین لباس‌شویی، خشک‌ کن، ماشین ظرف شویی و جارو برقی، برای نظافتاستفاده می‌کنند.و از بعضی برای تفریحات و سرگرمی استفاده می شود. مانند تلویزیون، ماهواره، دی وی دی پلیر، کامپیوترهای خانگی و ...

وضعیت لوازم صوتی و تصویری در سال 91 چیست؟ آیا این صنعت هم سال پر خبری را پشت سر گذاشت یا اینکه وضعیت برای صنعت لوازم صوتی آرام تر بود؟ صنعت لوازم خانگی سالیان درازی است که سابقه بسیار خوبی در ایران دارد. هم از لحاظ تجربه تولیدی و هم از نظر پایه های تکنولوژی دارای تجارب بسیار خوبی در ایران هستیم. این صنعت همیشه خودش را با تکنولوژی روز تطبیق داده است. بر این اساس از لحاظ تولیدی و هم از جهت تکنولوژی وضعیت بسیار مناسبی در تولید داشتیم. به خاطر همین هم هست که تولیداتی که انجمن لوازم صوتی در تلویزیون و مانیتور دارد 99 درصد نیاز مملکت را تامین می کند و نیازی به واردات نیست. پیش بینی شما از ادامه فعالیت این صنعت در سال 1392 چیست؟ پیش بینی من از وضعیت این صنعت در سال 1392 همچون گذشته این است که سال خوبی خواهیم داشت اما باید مسائلی را در نظر بگیریم. بر این اساس می توانیم بر تحریم های ناثوابی که بر ما روا شده پیروز شویم و قطعا از آنها عبور خواهیم کرد. در صنعت لوازم صوتی ساخت تولید داخل می توان عمق زیادی داشته باشد و ارزش افزوده خوبی ایجاد کند اما مشکلاتی که نه در این صنعت بلکه در صنایع مختلف داریم چند مشکل مشترک است. این مشکلات مشترک را چطور تعریف می کنید؟ این موضوع در تمامی صنایع هست اما به شکل واضح در صنعت لوازم خانگی مشاهده می شود. متاسفانه ما از قالب سازی خوبی بهره مند نیستیم. باید اینطوری اعلام کنم کشوری مانند چین که تازه صنعتی شده از لحاظ قالب سازی از ما خیلی جلو تر هست. این پیشرفتگی هم از لحاظ قیمت تمام شده و هم از لحاظ سرعت است. در لوازم خانگی تولید قالب های جدید با متد های جدید باید سریع در دستور تولید قرار بگیرد و در اختیار مردم باشد. مشکلی که وجود دارد به تکنولوژی دستگاه های ما بر می گردد یا اینکه از نیروی متخصص رنج می بریم؟ هر چند ما دستگاه های بسیار قوی برای تولید قالب خریداری شده اما در این راستا عقب هستیم. تمامی دستگاه هایی که برای تولید قالب لازم است به وفور یافت می شود اما متخصص کم داریم و تولید آن بسیار طولانی مدت است. شما اشاره کردید صنعت لوازم خانگی، سابقه ای طولانی دارد. اینکه ما نیروی متخصص کم داریم علت آن قطعا نمی تواند به جدید بودن این صنعت گره بخورد. شما علت آن را چه می دانید؟ در صنعت لوازم خانگی ما واسط مهندس و کارگر که باید تکنسین باشد را نتوانستیم خوب تربیت کنیم. یعنی مدارس فنی و حرفه ای ما با قسمت تولید نتوانستند خوب رابطه برقرار کنند. افرادی که در مدارس فنی و حرفه ای یا در دانشگاه در سطح فوق دیپلم تحصیل می کنند کم تر در مراکز تولیدی مشاهده می شوند. لذا کاربرد عملیاتی ندارند. حتی می توانم گفته های خودم را گسترش دهم. متاسفانه دانشگاهی ها به دلیل اینکه روابط نزدیک و عملیاتی با دانشگاه ها ندارند متاسفانه از تجارب خوبی در وهله اول برخوردار نیستند. بر این اساس وقتی وارد مراکز تولیدی می شوند با موانع زیادی روبرو می شوند. یعنی این ضعف در سطح دانشگاه های ما هم مشاهده می شود؟ خیلی به صراحت عرض می کنم که آنهایی که از دانشگاه های وارد کارخانجات می شوند در یکی دو سال ابتدایی احساس کمبود کار عملیاتی را در کنار همکار هایشان دارند. به همین دلیل سرخورده می شوند و از صنعت به بهانه اینکه درآمد ما در این صنعت کم است می روند و به کار های خدماتی می روند. هر چند باید برابری درآمد ها را در نظر بگیریم. در نظر بگیرید دو همکار از دانشگاهی بیرون می آیند و یکی وارد کار خدماتی می شود و دیگری در کارخانه مشغول می شود. موقعی که درآمد های آنها را در نظر بگیریم مشاهده می شود که به طور مثال فردی که وارد ساختمان سازی شده درآمد های چندین برابری نصیبش می شود. این باعث سرخوردگی تحصیل کرده های ما می شود. البته اشاره کردم که تکنسین های مناسبی در صنعت نتوانستیم بپروانیم و همین سبب عقب ماندگی صنعت ما شده است. بیشتر صنایع ما اگر به حد خودکفایی نرسیدند علت آن این است که ما نتوانتسم متحخصصان خوبی پرورش دهیم. از مدارس تا دانشگاه گرفته، رابطه خوبی بین دانشگاه و مراکر آموزشی و پرورشی و مراکز صنعتی وجود نداشته و این نقایص حتما باید رفع شودمشکلاتی که با آنها در صنعت رو برو هستیم در همین چند نکته خلاصه می شود؟ یک بخشی از درآمد های این کشور در بخش خدمات متمرکز است. اگر در آنجا پول هایی نصیب کسانی بشود که در بخش صنعت نتوانیم آنها را با هم همگن کنیم مسلم است که پول ها به بخش خدمات می رود و اشتغال به وجود نخواهد آمد. خدمات و گردشگری برای کشور های کوچکی مانند دبی و سنگاپور است که اندازه کرج در ایران هستند. برای این بخش از کشور ها خوب است. اما کشوری که 75 میلیون نفر جمعیت دارد حتما نیاز به اشتغال دارد. اشتغال هم نیاز به سرمایه گذاری دارد. سرمایه گذار هم به بخشی می رود که سرمایه اش امن باشد. متاسفانه در ایران تمام کسانی که دفاتر قانونی دارند تحت فشار هستند اما آنهایی که زیر زمینی دارند کار می کنند و محصولات تلقبی تولید می کنند بیشترین بهره را می برند. باید دولت نسبت به قیاس مالیاتی بین چند قشر تدابیری بیاندیشید. دولت و مجلس با همدیگر بنشیند قوانین مالیاتی درستی وضع کنند که سرمایه گذاری در بخش تولید صورت بگیرد. آن زمان محصولات ما صادرات محور خواهد بود و ما می توانیم دروازه کشور های دیگر را به روی محصولات خودمان با تکنولوژی، با خدمات پس از فروش مناسب و مواردی از این دست باز کنیم. از آن طرف ماحصل کارگران، تکنسین ها و سرمایه گذاری های انجام شده که معادل آن دلار است را وارد کنیم. ارزش افزوده ایجاد خواهد شد.

فواید و ضرورت برندینگ (Branding) چیست؟

اهمیت و ضــرورت برندسازی یا برندینگ در سازمانها این روزها دیگــر بر هچکسی پوشیده نیست، فواید برندسازی علاوهبر ارزشآفرینی سازمانی میتواند موجب اعتلای فرهنگ یک اجتماع نیز بشود، در این مقاله به تفصیل به این موضوع ميپردازیم.

برندینگ (Branding) درسازمانهای موفق این روزها دیگر بهعنوان یک امر تشريفاتی محسوب نمیشود و ضرورت ایجاد و مدیریت آن بر بسیاری از مدیران آنها نیز پوشیده نیست. یک برند، اولین و احتمالاً بزرگترین توصیف و یا «ظاهر» یک محصول، یک خدمت یا یک سازمان است، تمام برندها، معمولاً تصویری را تداعی ميکنند؛ چه فرهنگی، چه زبانی، و یا شخصی!

نام تجاری یا برند باید با دقت انتخاب شوند؛ زیرا اطلاعات مهمی را به سهامداران یا ذینفعان انتقال ميدهد، این موضوع بهویژه در مورد برندهایی که قصد دارند فرای مرزهای جغرافیایی و فرهنگی بروند، بیشتر اهمیت پیدا میکند.

از ترکیب تعاریف متعدد ارائه شده برای برند در نهایت ميتوان گفت که برند نشانه و نماد سازمان است که در ارتباط بیرونی با مشتریان آن قرار گرفته و بیانگر اهداف، برنامهها و رفتار اخلاقی و اجرایی سازمان است. در واقع برند یا نام تجاری تنها یک نام یا نماد گرافیکی (Logo) نبوده و تمامی فعاليتهای سازمان در تمامی سطوح مختلف را در برمیگیرد و نهایتاً در قالب یک نام تجاری یا Trademark عرضه میگردد.

به بیانی دیگر تمام آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکاء و در نهایت مشتریان شکل میگیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیلدهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای میگیرد. باید بدانیم که امروز ارزش برند برخی از معروفترین شركتهای بینالمللی به میلیاردها دلار میرسد، این ارزش با شعار و تبلیغ توخالی بهدست نیامده، بلکه حاصل ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و ارزشگذاری معقول و ثبات در حفظ سطح خدمات، نوآوریها و عمل به خواست مشتریان است.

داشتن یک برند قوی کمکی است به شرکت تا خود را در بازار متمایز نشان دهد و توانایی ارضاء نیازهای مشتریان را بهصورت منحصر بهفرد داشته باشد.

با افزایش رقابت در بازارهای جهانی و منطقهای، داشتن یک برند، یک انتخاب نیست، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر است که درصورت اجرا نکردن باید شاهد قبضه شدن بازارهای داخل توسط واردات برندهای خارجی  باشیم!

برند اساساً تعهد فروشنده در به انجامرساندن مجموعه خاصی از مزایا، ویژگیها و خدمات به خریداران و حتی ذینفعان سازمان است.

بهطور خلاصه، حسی که برند به مصرفکننده میدهد، باعث میگردد ادراکات و تجارب او از محصول تغییر کند، به این دلیل است که بسته به هویت برند یا ویژگیهایی که به برند منتسب میشود، بهصورتهایی مختلف از سوی افراد یا سازمان‌‌ها ارزیابی میشود.

تجربهای که مصرفکننده با انتخاب در مصرف برندی خاص دریافت میکند، مزایای کاربردی و نمادینی است که در ادبیات تجربی و تئوریکی بر این دو نوع مطلوبیت، تأکید شده است!

برای مصرفکننده  پرمشغلـــه امروز گویایی مزایای یک برند سرعت انتخاب وی را تعیین میکند!

نتیجه حاصل از مطالعه برندهای موفق حاکی از آن است که در بیشتر موارد، روند شکلگیری برندها بر این منوال بوده که در ابتدا فعالیتشان را از سطح ملی آغاز کرده و پس از جلب اعتماد شهروندان و مشتریان بومی، با بهرهگیری از تکنیکها و روشهای نوین بازاریابی هویت واقعی خویش را به جهانیان شناساندهاند.

برند، ابزاری است برای ایجاد وجه تمایز بین شما رقبایتان!

اگر بخواهیم ارزش برندسازی و تأثیر آن را در خدمات سازمان را برشماریم، باید اینگونه نگاه کنیم که خدمات سازمان آن چیزی است که در سازمان طراحی و نهایتاً توسط کارمندان آن ارائه میگردد؛ حال آن که برند آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن مینماید.

روشن است که این به معنای امکان پرداخت هزینههای بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبرتر توسط مشتری است. بهعبارت دیگر برند ارزشافزوده سرویس ارائه شده به مشتری در مقابل قیمت واقعی آن است.

فواید برندسازی برای یک سازمان

 برندسازی در سازمان موجب افزایش میزان وفاداری مشتریان به سازمان میگردد.

 داشتن برند قوی بهشکل مؤثری به موفقیت فرآیندهای بازاریابی و فروش سازمان، کمک میکند.

 برند موجب افزایش مضاعف اعتبار سازمان در بازار میگردد.

 تولید ثروت و درآمد بیشتر، نتیجه مستقیم ایجاد برند قوی و مدیریت صحیح آن میباشد.

 امروزه آگاهانه یا ناآگاهانه مهمترین دلیل انتخاب یک سازمان درک (تصویر ذهنی) مشتری از بـــرند آن سازمان میباشد.

داشتن برند قوی و معتبر موجب افزایش وفاداری مشتریان میشود.

 برند مستحکم با جلب احساسات و عواطف مشتریان سازمان، آنها را در تنگناهای اقتصادی و فنی در کنار سازمان نگاه میدارد.

 برند قدرتمند به توسعه فعاليتهای سازمان هدف بخشیده و الهام بخش کارکنان سازمان خواهد بود. بهعبارت دیگر سرمایهگذاری در ایجاد و توسعه برند سازمان بهطور غیرمستقیم از طریق افزایش نوآوریها در سازمان موجب افزایش درآمدهای آن، خصوصاً در شرایطی همچون شرایط اشباع بازار که نوآوری تنها راه بقا در آن است، میگردد.

باید یـــادآور شد که برندینگ فرآیندی نیست که یک واحد تولیدی یا تجاری به تنهایی قادر به انجام آن باشد، تکتک اجزای ارتباطی سازمان در فرآیند برندسازی نقش بسیار مهمی دارند و باید به برند سازمان همچون پرستیژ و شخصیت سازمان در بازار نگاه شود!